Informații generale de asistență pentru soluții vizuale
Dacă sunteți interesați de manuale de utilizare, carduri de garanție ale producătorului etc. accesați centrul de descărcare SHARP:
Pentru partenerii noștri de afaceri SHARP am pregătit câteva informații utile pe pagina noastră Parteneri de afaceri. Dacă sunteți interesați, accesați linkul:
Oricare ar fi produsele de soluții vizuale Sharp pe care le folosiți și oricare ar fi cererile afacerii dumneavoastră suntem aici pentru a vă oferi sprijinul dorit atunci când aveți nevoie.
Asistență Soluții Vizuale - Contactați-ne
Dacă aveți nevoie de asistență pentru produsul dumneavoastră Soluții Vizuale, apelați următorul număr sau folosiți formularul nostru de contact:
Big Pad, Afișaj, Sistem Video Wall, Proiectoare:
BIG PAD – Condiții de Garanție
Produsul dumneavoastră Big Pad de la Sharp a fost fabricat la cele mai înalte standarde de grijă, atenție și calitate.
Dacă vă interesează certificatul de garanţie al producătorului pentru produsul dvs., folosiţi centrul de descărcare Sharp:
Reţineţi că certificatul de garanţie al producătorului nu are încă niciun impact asupra garanţiei legale pe care o aveţi la distribuitor.
Ecranelor profesionale – Condiții de Garanție
Produsul dumneavoastră ecranelor profesionale de la Sharp a fost fabricat la cele mai înalte standarde de grijă, atenție și calitate.
Dacă vă interesează certificatul de garanţie al producătorului pentru produsul dvs., folosiţi centrul de descărcare Sharp:
Reţineţi că certificatul de garanţie al producătorului nu are încă niciun impact asupra garanţiei legale pe care o aveţi la distribuitor.
Video Wall - Condiții de Garanție
Produsul dumneavoastră Video Wall de la Sharp a fost fabricat la cele mai înalte standarde de grijă, atenție și calitate.
Dacă vă interesează certificatul de garanţie al producătorului pentru produsul dvs., folosiţi centrul de descărcare Sharp:
Reţineţi că certificatul de garanţie al producătorului nu are încă niciun impact asupra garanţiei legale pe care o aveţi la distribuitor.