Contactaţi-ne

UCCT - Alegerea perfectă pentru video wall-uri perfecte

Video wall-urile standard prezintă adesea puncte acromatice între ecrane.
Puncte negre sau pete pot, de asemenea, afecta calitatea și uniformitatea oricărui conținut afișat. Acest fenomen de clouding este cunoscut ca „Mura”, un termen japonez ce înseamnă „denivelare” și, de obicei, este ireparabil.

Sharp deține soluția perfectă...

Tehnologia de calibrare uniformă (UCCT) de la Sharp îndepărtează toate petele Mura și lipsa de uniformitate vizibilă prin adăugarea de avantaje RGB pentru fiecare pixel afectat. Rezultatul este un punct alb perfect uniform și consistența culorii pe tot ecranul.

Cum funcționează

Pasul1 – Video Wall + UCCT

UCCT este un proces de calibrare hardware în fabrică „pixel cu pixel 3D” ce utilizează o cameră de ultimă generație „xyz” pentru a aplica corecția Mura și calibrarea de culoare peste o combinație de Look Up Tables (LUTs).

Prima îmbunătățire se vede de la prima aplicare, însă fiecare ecran are propriul profil UCCT, iar punctele acromatice pot diferi de la ecran la ecran într-un video wall. Din această cauză, pentru cele mai bune rezultate următorul pas este necesar.

Pasul 2 – Video Wall + UCCT + Calibrare

Un senzor extern măsoară fiecare punct cromatic al ecranului și profilul culorii. Aplicația Display Installation Tool with Calibration (DITwC) a software-ului Sharp actualizează (calibrare a hardware-ului) LUT-ului ecranului pentru uniformitate.

Calibrarea prin senzorul extern este aplicată fiecărui ecran, iar punctele cromatice sunt echilibrate cu DITwC pentru a realiza video wall-ul perfect.

Corecția Mura rămâne, de obicei stabilă pe întreaga durată de viață a ecranului, dar ocazional calibrarea poate avea nevoie de reîncărcare utilizând software-ul DITwC întrucât efectele de uzură pot cauza apariția unor puncte cromatice.

O abordare unică

UCCT de la Sharp este un proces lider pe piața industriei întrucât niciun alt furnizor nu oferă:

  • Conexiunea Mura pe baza L*ab: Crează o reprezentare liniară a tuturor culorilor perceptibile, ceea ce este aproape la fel cum percepe ochiul uman culoarea
  • Control al culorii 3D: Utilizează o combinație de management al culorii la bord separat Look Up Tables (LUTs)
  • Calibrare a culorii pentru puncte acromatice: Potrivește perfect la o temperatură de culoare predefinită de la marginea ecranului și centru și pe toate ecranele utilizând L*ab

În acest mod, ecranele sunt perfect uniforme și egale pe tot video-wall-ul - oferindu-vă modul perfect de a crea un ecran cu impact ridicat și de înaltă calitate.