Contactaţi-ne

Solicitări de service

În cazul unui produs defect sau pentru orice problemă de service, contactaţi distribuitorul sau instalatorul. Alternativ, puteţi înregistra direct produsul dvs. defect aici. Pentru a înregistra un produs defect, trebuie mai întâi să vă înregistraţi pentru Sharp e-Service. Pentru aceasta, faceţi clic pe caseta Sharp eService - Înregistrare. În eService, trebuie să introduceţi câteva informaţii. Vom debloca această secţiune pentru dvs. şi veţi primi datele dvs. de autentificare. Apoi faceţi clic pe caseta Sharp eService - Autentificare.

Asistenţă Post-vânzări – Contactaţi-ne

Dacă aveţi întrebări legate de:

- panouri solare
- soluţii pentru baterii
- managementul energiei
- iluminatul LED

trimiteţi-ne un mesaj cu ajutorul formularului de contact:

Panouri solare – Condiţii de garanţie

Panoul dvs. solar Sharp a fost fabricat la cele mai înalte standarde de calitate, atenţie şi grijă.

Dacă vă interesează certificatul de garanţie al producătorului pentru produsul dvs., selectaţi tipul de panou din secţiunea de produse.

În cazul în care căutaţi certificate de garanţie anterioare ale producătorului, vă rugăm să ne contactaţi.

Reţineţi că certificatul de garanţie al producătorului nu are încă niciun impact asupra garanţiei legale pe care o aveţi la distribuitor.

Panouri solare – Înlocuire şi reactivare

Aveţi nevoie de un model de panou Sharp anterior? Sharp are un stoc de panouri compatibile, adecvate pentru seriile expirate. Trimiteţi-ne un mesaj cu ajutorul formularului de contact: